dinsdag 1 november 2011

Hobbybeurs...

Zaterdag naar mijn oude woonplaats, Swifterbant, terug geweest. We hebben 12,5 jaar in Swifterbant gewoond en zijn nu iets meer dat 4 jaar weg. Cocky van de Hobbykamer had een hobbybeurs georganiseerd. Het was voor mij meer een reunie, wat een boel bekende gezien, zo gezellig. Heb ook nog een paar workshops gedaan.



Deze workshop werd door mijn vriendin Hannie gegeven. Ennnn die moest ik natuurlijk maken. Het was beredruk aan haar tafeltje. Je kan heel wat variaties maken met dezelfde materialen.



Om deze kaart te kunnen maken heb ik bijna 1 uur staan wachten. Je bent er namelijk wel een poosje zoet mee. En je moest bij de tafel blijven wachten om mee te kunnen doen. Ennn dan krijg ik hem niet mooi op de foto. Jammer maar hij is heel leuk om te maken.

Nu moet ik aan de gang om 3 mannenkaarten te maken. Altijd moeilijk maar wel weer een uitdaging...



1 opmerking:

  1. Leuk dat het zo'n geslaagde dag is geworden in de Hobbykamer.

    Ik had Hannie nog niet gesproken, ze zal wel heel trots zijn.
    Dank je wel voor je berichtje. Je hebt helemaal gelijk, van het rondkijken op andere blogs wordt je alleen maar hebberig, nog meer keus, Pfff.

    Kom je weleens bij Loesjemaaktvannietstotiets?
    Echt erg leuke dingen en ze geeft ook nog uitleg ook.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen