donderdag 19 april 2012

Lief en Lef...

Vandaag weer een kaartje uit het boekje van Jenine gemaakt.


Ik vind het een lief kaartje geworden. Het volgende patroontje ligt alweer klaar om geprikt te worden of zal ik toch eerst het jasje van Tilda maken of toch maar haken of ......

Gisterenmiddag stond ik op het strand van Workum. Jongste dochter had haar eerste les kitesurfen. Het was ook echt weer voor beginners. Hagel, regen, onweer en windkracht 6 en koud.


Ze begonnen met vliegeren. Wat al een hele klus was met deze wind. Kijk die bui eens aankomen.


Deze stoere meid in roze jas is de mijne.


Het vliegeren onder de knie dan naar de kite. Was niet in je eentje te doen op het laatst waren ze met vier man nodig om niet zelf de lucht in te vliegen.


De watertemperatuur was maar 8 graden dus het water zijn ze niet opgegaan. Volgende week de tweede en tevens laatste les. Jongste kan niet wachten ze wil het water op.

Jullie hadden die glimlach op haar gezicht moeten zien zo genoot ze. Ben blij dat ze nog maar 10 jaar is, want als ze 17 jaar zou zijn was ze denk ik iedere dag op het strand te vinden met een kite...



4 opmerkingen:

  1. Ha Marguerite,

    wat leuk dat je bij me aan kwam wapperen! als ik jou dame zo zie denk ik gelijk aan de mijne ihi
    op de buik in zee aan de kitevlieger van mijn man op Ameland. Bij gebrek aan plank! ihihih leuk leuk! Ze gaat deze zomer op cursus dus ik ben benieuwd!
    ik ga je ook volgen hoor! gezellig
    Fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey haai!

    Mooi verwoord zeg.....lief en lef.....en inderdaad!
    het borduurboekje vind ik ook gaaf, ben ook al met de volgende bezig...hihi....morgen toch echt maar effe op mijn blog gaan zetten maar moet nog effe de laatste kleine afwerking (lees bloemen, blaadjes en versiering) doen....
    En wat gaaf zeg dat je dochter dit doet.....lijkt me erg mooi om te zien en ook stiekem om te doen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Wat gaaf wat Roos doet zeg! Ik doe het haar niet na, hoor! Vroeger wel....
    Je kaart is ook prachtig mooi!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart heb je weer gemaakt en wat een geweldige dochter heb je. Lekker stoer, lekker Hollands, geniet maar van zo'n heerlijk kind!
    Lieve groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen