dinsdag 19 juni 2012

Nou, nog ééntje dan...

Nu volgen echt de laatste foto's van mijn borduursel. Gisterenmiddag heb ik er een kussen van gemaakt.


Heel even mocht het kussentje (50x50cm) bij ons op de bank liggen.


Toen gauw naar boven.
Dit is het bed van oudste dochter. Je ziet er maar een klein stukje van. Dit bed heb ik zelf ontworpen, en mijn vader heeft het in 1983 voor mij gemaakt. Aan het hoofdeinde is een M uitgesneden. Toevallig (of niet) begint oudste dochter haar naam ook met een M.

Ga nu lekker buiten de ramen zemen (het zou droog blijven vandaag) en tussendoor verder met mijn lapjes. Van Miranda begrijp ik dat mijn probeerseltje "trick cards blok" heet. Het blijft dus niet bij eentje. Het worden er vier en dan weer een kussen. Deze is door jongste dochter al opgeeist.
Zag hem zelf al gezellig op de bank in de tuin liggen...

10 opmerkingen:

  1. Wat heeft jouw dochter een geweldig mooi kussen erbij gekregen. Het borduurwerk is goed terecht gekomen zo te zien.;oD
    Leuk dat je nog meer trick cards blokjes gaat maken. Ben zeer benieuwd naar het eind resultaat.
    Veel plezier met dit project.
    Gr.Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Denk wel dat ik binnenkort stof bij je kom halen. Voor de blokjes heb ik volgens mij wel genoeg maar ja er moet ook een rand om en een achterkant.
      Zag net dat je op jou folder hetzelfd blok had staan ennnnn van dezelfde stofjes. Had ik nog niet eerder gezien.
      Groetjes Marguerite

      Verwijderen
  2. Wat een supermooi kussen is het geworden zeg !!
    Het past perfect bij de rest van het bed van je dochter.
    Dat dekbedhoes wat daar ligt, is dat van Blond ?
    Door jouw foto bedacht ik ineens dat mijn dochter ook graag nog eens zo'n dekbedhoes wilde.

    Groetjes en succes met je volgende project,
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij heb ik hem bij de Hema vandaan.
      Groetjes Marguerite

      Verwijderen
  3. Wauw Marguerite!! Je kussen is echt super mooi!
    Kan me van je dochter voorstellen dat hij maar even op je bank mocht liggen, hahahahaa.........

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt helemaal super geworden!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooo, wat ben ik toch jaloers op jouw gouden handen, supermooi wat daaruit komt.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. tjee wat ga jij toch altijd als een speer zeg..geweldig hoor..dat creatieve heb je dus van je vader??
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het eindresultaat is echt geweldig geworden!!
    Wat zal ze er blij mee zijn en hij past perfect bij de rest van haar kussens.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi borduurtje op het kussen van je dochter op het bed, daar heb je flink aan gewerkt hoor echt prachtig, groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen