maandag 18 juni 2012

Probeersels...

Naast de computer heb ik altijd een kladblok liggen met een potlood. Als ik dan iets leuks tegen kom op één van jullie blogs noteer ik dat altijd daarin. En als ik een mooi quiltpatroontje zie schets ik dat na. Zo nu en dan ga ik daar dan mee aan de slag.


Deze heb ik gisteren in elkaar gepuzzeld. Een super leuk patroontje waar je wel je hersens bij moet gebruiken. Heb 2 maal een verkeerde driehoek geknipt. Ze moeten wel allemaal gelijk van draad zijn natuurlijk.



Deze twee had ik al een tijdje terug gemaakt. Het lijkt hier momenteel wel nacht, het lukt me niet om de kleuren beter te laten zien. Denk dat ik hier pannelappen van ga maken. In de kast laten liggen is zonde...

6 opmerkingen:

  1. Je trick cards blok is heel goed gelukt. Ze komen goed uit met die mooie stofjes.:0) En wat leuk dat je die blog award hebt gekregen. Je hebt hem verdient.
    En je borduurwerk is ook klaar en wat is die mooi geworden.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je probeersels zien er leuk uit hoor!
    Vooral de eerste vind ik erg mooi!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is super met je quiltwerkjes, die eerst vind ik qua kleur de mooiste, maar inderdaad zou ik de anderen ook niet in de kast laten liggen, voor te mooi gemaakt. Pannelappen is denk ik een super leuk idee voor deze werkjes. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi en leuke kleurencombinaties! Handig idee om een notitieblokje te gebruiken,..dan kun je niets vergeten.

    Fijne avond!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Handig om het meteen te noteren op een kladblok.
    Die probeersels zien er goed uit.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er prachtig uit, vind je het niet zonde om er een pannenlap van te maken. Kan je er niet beter een kussentje van maken. of een geurbuideltje met lavendel of iets dergelijks heb je ook nog een leuk kadootje.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen