woensdag 18 juli 2012

De bom is ...

Ja, jullie lezen het goed!! De bom is ... nee niet gebarsten maar begonnen.
Ben al een tijdje smoorverliefd op de Berries ans bluebirds. En nu doe ik voor het eerst mee aan een bom. Iedere maand ontvang ik een gedeelte van deze quilt. Dit is het eerste blok.



Heb al wat stofjes bij elkaar gescharreld, nog lang niet genoeg heb ik in de gaten.


Ben meteen begonnen dat snappen jullie natuurlijk wel.


Tussen alle lapjes vond ik ook nog dit werkje.



Zal ook nog even laten zien hoever ik met mijn blokjes ben.


Nog één kwart en dan kan er een rand omheen. Dan nog een achterkant, kussen er in en dan mag deze gezellig bij ons op de bank. Ja, deze blijft lekker beneden.

Zag dat ik er weer nieuwe volgers bij heb. Leuk dat jullie mij willen volgen. Voorlopig zal ik jullie denk ik heel vaak lastig vallen met mijn berries and bluebirds...



6 opmerkingen:

  1. Jeetje ik kan wel merken dat het in Makkum geen mooi weer is! hihihihihi.......
    Maar ooh wat ziet dat er leuk uit allemaal zeg!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend ik heb hier geen andere woorden voor het begint
    zelfs een beetje eentonig te worden maar het is dan ook zo mooi gemaakt mijn complimenten. En je kussen vind ik wordt ook supergaaf.
    Groetjes van Ghea uit IJmuiden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeld van een quilt wordt dat, geen wonder dat je verliefd bent geworden.
    Wat worden wij quilters toch vaak verliefd hè, en allemaal onschuldig, geen man wordt jaloers!
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is weer een heel werk.
    Succes er mee en ik zal meegenieten van de vorderingen.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuk en ik weet uit ervaring hoe leuk het is om met een Bom mee te doen. Je gebruikt hele mooie kleurtjes. Ik ben benieuwd hoe het wordt. Succes!

    Groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oo wat vind ik dit knap, ik heb hier geen geduld voor.
    Je kussen wordt ook heel mooi.
    Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Bedankt voor je lieve reactie op mijn post, ik hoop dat je ook nog van je boot kan genieten.
    Maar gelukkig vervelen wij ons nooit toch??
    Fijn weekend groetjes nelly

    BeantwoordenVerwijderen