maandag 10 september 2012

Paar steekjes...

Wat een heerlijk weertje hebben we dit weekend gehad. Heb dus weinig gefreubelt. Zaterdag zijn we met onze grote boot "Ronja" het IJsselmeer op geweest. Lekker gezeild. Manlief en jongste dochter hebben zelfs om de boot heen gezwommen tijdens het zeilen. Stond bijna geen wind dus dan kan het. Helaas geen camera mee om het te laten zien.
Gisteren met onze nieuwste aanwinst (de fj) achter de auto naar Oudega en daar hebben manlief en jongste weer gezeild. Zelf zit ik daar op de kant bij de picknicktafel met een boek. Van lezen is niets gekomen. Iedere keer kwamen er weer fietsers bij mij aan de tafel zitten, dus lekker gekletst.
Nu heb ik dit weekend niet helemaal stil gezeten hoor! Ben aan een borduurwerkje begonnen.


Van de week krijg ik mijn volgende blok van de Berries en bluebirds dus het werkje mag niet te groot zijn natuurlijk...


9 opmerkingen:

  1. Heerlijk boorduurwerkje en nog gefeliciteerd met jullie 20 jarig huwelijk. Fijne week Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie zachte kleurtjes, ik houd daar wel van.
    Ik had je al gefeliciteerd hè?
    Inderdaad wij hadden ook veel te vieren.
    heerlijk en gezellig allemaal.
    En wat mijn blog betreft, ik ben er erg blij mee, maar heb het denkwerk aan middelste overgelaten. Zelfs zij had het er af en toe wel moeilijk mee, maar ze kwam er toch uit.
    Woensdag ga ik nog een dagje naar Maastricht om wat fijne kneepjes te leren. Je moet eigenlijk iemand zoeken die er verstand van heeft want als leek kom je er echt niet uit hoor.

    doeg

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niks doen staat ook niet in jouw woordenboek hè ?

    Mooi borduurwerkje ben je weer begonnen.
    Straks zeker een strijd tussen het borduurtje en je berries ?
    Ben benieuwd wie het gaat winnen...... ik denk de berries. LOL

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. pfff ...wat ben je toch altijd in de weer. maar ziet er weer geweldig uit hoor
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo, ik had je patroon van het optimistje al eerder op je blog zien voorbij komen. Woon dicht bij Joure was toen daarom ook gelijk daar even gaan kijken, maar ze hadden het daar niet meer. Onze kinderen zeilen ook al jaren in een optimist, lijkt mij dan ook erg leuk voor hen zo'n borduurwerkje te maken. Zou je mij de titel van het boekje door willen geven. Alvast bedankt. Brigitta
    paul.brigitta@ziggo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk werkje zeg! Ik ben ook niet zo actief met dit weer hoor.
    Fijne week
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fijn hè, dat het dit weekend nog zulk heerlijk weer was! en ach, freubeltijd komt er meer dan genoeg aan :-) leuk borduurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooh, dit is leuk! Erg fijntjes hoor, maar prachtig! Volgens mij heb ik dat borduurboekje ook ergens in de kast liggen. Hij komt mij bekend voor namelijk.

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo'n borduurtje is ook leuk op zijn tijd. En lekker klein om mee te nemen.
    Kan me voorstellen dat je je verheugd op het volgende blok van je quilt.
    En... nog gefeliciteerd met jullie trouwdag!
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen