vrijdag 7 december 2012

Code oranje...

Toen ik vanmorgen wakker werd was ik zeer teleurgesteld. Na alle berichten van gisteren had ik een dik pak sneeuw verwacht. Nou hier niks, er is de hele dag geen vlok gevallen. De sneeuw die er gisteren gevallen was is vandaag zelfs grotendeels gesmolten. En de wind viel ook heel erg mee. Of ik ben zo aan harde wind gewend, het waait hier namelijk "altijd".


Deze kaart heb ik voor Amarins gemaakt. Zij volgt mijn blog. Kan de kaart nu wel laten zien, want de post zal vandaag wel gewoon bezorgd zijn.

Gisteravond hebben de sterretjes gewonnen. Heb er nu vier af. En nu liggen er drie klaar om in elkaar gezet te worden. Ga nu weer lekker verder...

14 opmerkingen:

  1. Viel inderdaad een beetje tegen maar het heeft hier (noord Holland) overdag wel gesneeuwd. Het bleef alleen niet erg liggen. Succes met je sterretjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart! Ik heb even bijgelezen op je blog en je bent weer druk geweest de afgelopen week :-) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een Prachtige kaart,en heel mooi werk je sterren.succes ermee,maar dat zal wel goed komen,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het heeft hier dan wel gesneeuwd maar absoluut niet wat ze voorspeld hadden, nu is het ook een prutzooi geworden. Wat een schitterend kaartje heb je voor Amarins gemaakt Marguerite. Hij is prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier de hele morgen flinke sneeuwstorm.
    Je kaartje is weer prachtig. Veel plezier met het maken van de sterretjes.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marguerite,

    Nou het was hier gisteren ook niet echt veel hoor met die sneeuw. Maar Herman besloot lekker wel om lekker thuis te blijven, dus ik had echt mazzel.
    Gisteravond zijn we ook gewoon naar Eindhoven gereden, en het ging prima.
    Je hebt wel een hele mooie kaart laten zien, prachtige kleurtjes met dat groen.
    en dan die bloemen zijn echt prachtig daarbij.
    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier bij ons (in Maas en Waal, Gelderland)ligt wel een beghoorlijk pak sneeuw, vind het prachtig om te zien, ben er alleen minder blij mee als ik eruit moet. Je kaartje is heel mooi Marguerite, daar zal Amarins vast blij mee zijn.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Marguerite! Het viel hier ook tegen met de sneeuw, gelukkig maar!
    Nou ja ik kon de deur toch niet uit ;-))
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart heb je gemaakt. Hier ligt een flink pak sneeuw en was er gistermorgen toch een behoorlijke sneeuwstorm. Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marguerite,

    Ik mocht werken met de code oranje, maar het viel gelukkig allemaal wel mee.
    Je hebt alweer heel wat projecten gemaakt, leuke kerstkaarten met de knipvellen van Yvonne.
    De quiltlap ziet er ook vrolijk uit.
    En de laatste kaart, toch weer even gekleurd, mooi hoor.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je woont vast in het noorden van het land. Daar was geen sneeuw gevallen.
    Hier in Utrecht wel, maar je had het best mogen hebben van me hoor.
    Hier staan overal sneeuwpoppen!
    Misschien komt er van de week nog gezellig een buitje in de stad of dorp waar je woont.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is helemaal super die prachtige kaart. En ja, die sneeuw, jammer hè, ook ik stond om 4.30 uur voor het raam en helemaal niets. Ben weer naar bed gegaan en om 8.00 nog niets grrrrrrrrrrrrrrrr. Werd dus ook niets meer.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi,

    Nou, jij bent ook al helemaal in de kerststemming. Hopelijk wordt het weer koud met sneeuw en zon!

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen