woensdag 16 januari 2013

Spannend...

Vandaag is de envelop met de geheime inhoud aangekomen bij mijn vriendin Hannie (made by Hannie). Kan nu eindelijk laten zien wat ik voor haar verjaardag heb gemaakt.


Twee pannenlappen. Ze staan in mijn eigen keuken ook erg leuk. Maar ze kleuren vast ook heel goed bij Hannie in haar keuken.


Even een close-upje.


En bij een verjaardag hoort natuurlijk ook een kaartje. En aangezien Hannie haar lievelingskleur blauw is was de keuze voor  welk scrappapier ik zou gebruiken deze keer niet zo moeilijk.
Ik heb helaas nog niet gehoord of ze de inhoud van de envelop leuk vind. Ik was boodschappen aan het doen toen ze belde. En heb haar belletje gemist.


Vanmorgen hing de spanning al in de lucht. Zou "die" vanmiddag open gaan. Aan het eind van de middag kwamen bijna alle kinderen uit Makkum met rode wangen thuis. Flink veel vitamientjes opgedaan, want de ijsbaan was open. Langs de rand was het wel waterig maar dat vind de jeugd alleen maar spannend.
Nu maar hopen dat het vannacht lekker hard gaat vriezen...


12 opmerkingen:

  1. Ooooh, schaatsen!!!! Ik wil ook!
    je pannelappen zijn echt prachtig - zo fleurig en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooo wat een supergave pannenlappen.....te gek!!! je kaart is ook helemaal toppie en de ijsbaan open.......heerlijk zeg. Bij ons is ie voor de deur maar heeeeel veel sneeuw heeft behoorlijk roet in het eten gegooid...in het ijs dan in dit geval, haha. Ben benieuwd of het nog goed gaat komen...jammer hoor.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh Marguerite, wat een mooi pannenlappen. Heb je daar niet heel veel werk van gehad? Mooie kleurtjes hoor.
    Jij gaat zeker ook schaatsen he? je bent een stoere toch?

    Ik ga kijken op de vijver, maar liever nog.... Ik blijf maar een beetje binnen en ga volgende week mijn koffertje pakken. Hoeft niet veel in hoor, badpak, badpak, badpak o ja ook onderbroeken...

    doeg

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat supergaaf wat je voor Hannie hebt gemaakt, ik vind het helemaal super Marguerite net zoals je kaartje. Hoorde net dat het nog voorlopig blijft vriezen dus dat komt helemaal goed.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou je hebt je vriendin mooi verwent met die mooie lappen.
    Heerlijk dat de ijsbaan open was, het was vast een gezellige bedoening.
    Ja het is hier nu ook echt winter.
    Er ligt een mooi laagje sneeuw en het is flink koud.
    Jammer dat jullie daar geen sneeuw hebben:(
    Het betoverd de hele wereld altijd zo in een sprookje.
    Ik zal voor je mee hopen.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat heb je super mooi gemaakt zeg, ze zou er zeker heel blij mee zijn dat kan niet anders...het blijft nog even vriezen dus dat word schaatsen ,een fijne week ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk die schaatsende kinderen en wat een prachtige pannenlappen heb je gemaakt. Heerlijke kleuren.
    Groetjes Elza.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende pannenlappen heb je gemaakt, mooie kleurtjes ook!
    En dan...ja het schaatsen, prachtig, prachtig! En `t blijft vriezen heb ik net op internet gelezen...`t gaat spannend worden: komt ie of komt ie niet!!!

    Fijne dag,
    groetjes Richt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kei leuke pannenlappen....helemaal mijn kleuren!
    Groetjes weer!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke pannenlappen, de combinatie van kleuren vind ik heel mooi.
    Ja lekker schaatsen, maar het is wel erg koud. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk die pannenlappen! Staat gezellig in de keuken.
    Maar ik zou ze niet durven gebruiken.
    Weet je wat er bij mij ALTIJD gebeurd als ik ze gebruik? Ze staan in de brand.
    Ik houd ze zo dicht bij de vlammen, dat het me iedere keer weer gebeurd.
    Dus maar goedkope pannenlappen van de Zeeman gekocht :-)
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inmiddels weet je dat ik het super super gaaf vind, je pannenlappen! En de kaart natuurlijk. Ja, ik moest veel werken en toen ik je belde was je niet thuis, hihhihihihiiii....
    Zo zijn we elkaar mooi mis gelopen....

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen