zondag 15 juni 2014

Kijk mij/ons hier nou...

Kijk mij/ons hier nou eens staan...
Gisteren was het zover. Een artikel over ons in de Leeuwarder Courant in de bijlage wonen & co.
Werd gisteren in onze plaatselijke supermarkt, die van de juichpakken, tijdens het boodschappen halen door verschillende voor mij onbekende mensen benaderd dat het een heel mooi/leuk artikel was. Maakte het voor ons wel spannend, want zelf hadden we de krant nog niet gezien. Lag netjes gevouwen in ons winkelwagentje. We moesten dus nog even wachten tot we thuis waren.






Gek hoor! Om je eigen huis en jezelf zo in de krant te zien staan.
Het was een hele ervaring en wij vonden het leuk om een keer meegemaakt te hebben.

Ook weer aan mijn blokjes gewerkt.


H-6 Pie Sale.
 

H-5 Michael's Motorcycle.


H-9 Snowflake Melt.


Ik wil het liefst in deze snelheid door gaan met mijn blokjes, haha...
Daarom bij atelier Bep een hele stapel mooie lapjes besteld. Deze kwamen zaterdag binnen. Met dat leuke lapje, wat ik schuin heb gelegd er extra bij. Lief hé! Dat kan ik zeker gebruiken


Ja, en als ik druk met mijn Jeannetje bezig ben en geen tijd heb om in de keuken iets lekkers te maken. Dan maakt oudste dochter de lekkerste cupcakes. Deze keer appelkruimelcupcakes.
Heerlijk, maar helaas voor jullie ze zijn tot de laatste kruimel opgegeten...

19 opmerkingen:

  1. Wat een mooi artikel over je huis, Marguerite, gefeliciteerd! En je hebt ook weer prachtige blokjes gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo, het zijn echt heel veel bladzijden! Leuk hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, dan had ik het al gelezen voordat jij het zelf had gezien. Leuk hoor en wat ziet jullie huis er super leuk en gezellig uit.
    Fijne avond, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat superleuk Marguerite om je huis te mogen showen in dat blad, hoe gaaf is dat en wat ziet het er mooi uit. Je hebt weer prachtige lapjes gekocht, dat worden weer hele mooie blokjes zo te zien en die appelkruimelcupcake lijkt me heerlijk, kan me voorstellen dat ze tot aan de kruimel op zijn gegaan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf om zo je huisje te zien ! Mooi interieur... je blokjes zijn ook weer bjoeties en mmmmm die cupcakes ziet er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marguérite, wat een leuke reportage in de LC, mooi huis, handig zo'n klussende man! Super om te lezen dat wij als favoriete
    woonwinkel worden genoemd! Er ligt een "geurend" kadootje voor je klaar in De 3de Kamer, brocante & cadeaus. Gr. Albert ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo leuk en mooi stuk in de krant, en je blokjes en de stofjes super mooi
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat jullie er dan nu toch instaan, in de krant!!!!
    Mooi huis hebben jullie en van binnen ziet het er ook heel gezellig uit.
    Heb nog lopen speuren of ik "De Berry's" ergens zag hangen, maar nee, niet gezien, wel de mooie sprei op jullie bed.
    Kon de kleine tekst niet lezen, maar stond er nog iets in over het quilten? Dat is toch best belangrijk en creatief, en niet te vergeten je prachtige kaarten die je maakt, of ging het daar niet om?
    Leuk die krant, dus goed bewaren en misschien een paar extra voor de kinderen aanschaffen.
    Je bent nu toch een bekende Nederlander in Makkum en omstreken :-)
    Mooie lapjes heb je gekocht. Makkelijk hè, online kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh wat geweldig leuk zeg en ehhh een hele eer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wel leuk denk ik, om zo een artikel over je eigen huis te zien.
    Zo zie je het ook eens door de ogen van iemand anders.
    Je hebt weer prachtige blokken gemaakt en je nieuwe lapjes zijn echt snoepjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Marguerite,
    Kan me voorstellen dat het best spannend was. Heb de krant niet maar wat ik van je foto's zie: geweldig!!!
    gr Richt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lijkt me inderdaad heel vreemd om je eigen huis in de krant te zien staan. Maar wel heel erg leuk natuurlijk! :-))
    Wat ziet die cupcake er lekker uit zeg... waar staat dat recept?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Komen uit cupcake heaven van Paul's bakery. Een heerlijk tijdschrift.

      Verwijderen
  13. Wat een leuke en mooie reportage! Ziet er echt geweldig uit!
    Groetjes,
    Gon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Foto's zien er leuk uit in het artikel. Jammer dat ik de tekst niet kan lezen ( nieuwsgierig he).

      groetjes, Franca.

      Verwijderen
  14. Wat leuk ,Marquerite ik dacht al dat jij het was.Leuk om een 's bij je.binnen te kijken.Jammer dat er geen foto van je quilts bij zat.
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jullie staan er leuk op Marguerite. Ik heb de krant voor je bewaard. Leuk om nu eens te zien hoe jij woont. Groetjes, Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gezellig blogje!!! Leuk hoor, jullie huis in de krant!! heel bijzonder.....
    groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk om je zo even te zien. Heel speciaal lijkt me dat.

    BeantwoordenVerwijderen