woensdag 20 augustus 2014

Vogeltjes...

Het is alweer woensdag. Langzaam gaat het gewone leven weer beginnen.
Had het leuker gevonden als daarbij de ramen en deuren lekker open konden staan en we zonder regenpak naar buiten konden gaan.


Heb van de week het randje geborduurd.

Heb maar één blokje van de dear Jane gemaakt.


K-7 Rose of Sharing.


Ben stiekem toch aan het eerste blok van de Gossip begonnen.


Maar de meeste tijd heb ik met mijn Berries and Bluebirds op mijn schoot gezeten.
Ben bijna op de helft met het quilten van deze mooie quilt.
Waarom heb ik het zolang laten liggen? Gewoon een heel jaar. Ik was gewoon bang om te beginnen...
En nu ik eenmaal bezig ben gaat het zo lekker en de steekjes worden steeds mooier.
Ga dus lekker verder. Heb tegen mezelf gezegd dat hij met de kerst af moet zijn.
Het staat op schrift dus nu moet ik het ook echt waarmaken...

10 opmerkingen:

  1. Succes!!! Kerst is (nog maar) 4 maanden!!!
    Wordt wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het staat zwart op wit, en we gaan het onthouden hoor, wee je gebeente als ie niet af is :-)
    Maar het lukt je vast omdat je zo lekker gaat momenteel.
    En één blokje Jane is toch niet erg, je kunt niet met alles tegelijk bezig zijn.
    Morgen een droge dag hebben ze beloofd, maar niet de deuren open, want het blijft koud.
    Heb zelfs heel even de verwarming aan gehad vanmiddag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi blokje van Jane!!!!
    Ach, joh dit gaat je lukken hoor, het is nog lang geen kerst……
    succes, ik ben heel benieuwd.
    doeg
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke vogeltjes! en veel succes met het doorpitten, het gaat vast wel lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie dingen heb je weer gemaakt hoor ! Ik vind die vogeltjes echt superschattig.
    Ben zo benieuwd naar het eindresultaat van je Berries.
    Hoe lang is die lap met de randjes ? Dat wordt een hele tafelloper zo te zien haha.
    Geniet nog even van de laatste vakantiedagen. Ook al werkt het weer niet helemaal mee.
    Echt jammer, ook hier omdat wij pas de laatste 3 weken van de zomervakantie vakantie hebben. De eerste 3 waren super mooie weken en nu is het buien, fris en somber. Heb al een paar dagen een lange broek aan en een shirt met 3/4 mouwen (lange ga ik écht niet dragen in de zomer haha). Gister hadden we erg geluk met het weer tijdens ons dagje Dolfinarium. De regencapejes waren al ingepakt, maar hebben we gelukkig niet nodig gehad.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt toch niet gezegd kerst dít jaar? Gaat je wel lukken denk ik ... gewoon beetje stug doorprikken. En de andere projecten waar je mee bezig bent lopen niet weg toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig allemaal de dingen hoor die je doet.
    En succes met het doorpitten, wou dat mijn handen daar zin in hadden. Ga nu gedeeltelijk dingen op de machine doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Marguerite...het gaat je lukken!
    Hoop voor je dat je de komende tijd even lekker de ramen en deuren open kunt gooien en zonder regenpak naar buiten kunt gaan!
    Groetjes Richt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allemaal mooie en gezellige werkjes voor het koudere weer. Leuk stel ook daar op de vensterbank. Succes met het quiltwerk, dat zal wel lukken.

    BeantwoordenVerwijderen