vrijdag 24 oktober 2014

Wie volgt...

Het is al een hele tijd geleden dat ik van Annie Koning dit lieve hertjespatroontje kreeg/won. Ik ben nummer vijf in de rij die dit borduurtje ontving en het weer door zou geven als het gemaakt zou zijn. Maar mijn tijd werd de iedere keer weer opgeslokt door het borduren van het randje en mijn stofjes. Maar om het patroon door te kunnen geven moet ik het echt wel eerst zelf geborduurd hebben.


Ben van de week eindelijk begonnen...
Als het weer dit weekend blijft zoals het nu is. Zal het me weinig moeite kosten om het af te krijgen. Het regent hiet de hele dag al en het ziet er niet naar uit dat het vandaag nog droog wordt.

Is er iemand onder jullie die als zesde in de rij dit liever borduurwerkje wilt maken. Reageer!!

De eerste die reageert op mijn blog en het dol graag ook wilt maken stuur ik dit patroontje toe...

18 opmerkingen:

  1. Wat is de bedoeling, Marguerite? Het is een schattig werkje en ik zou het best willen maken, maar wil graag eerst iets meer weten over de opzet van de actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah, ik snap het al.
    Patroon ontvangen, borduren en doorgeven.
    Stuur maar op, enig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik dacht iedereen heeft het zo druk, met randjes borduren, haken, stofjes... dat ik gewoon zeg; de eerste die het ook wil maken daar stuur ik het patroontje naar toe. Had ik geweten dat er meer waren die het dolgraag wilde maken had ik er een give away van gemaakt. Helaas pindakaas. Voor jou mazzel, want het patroontje komt naar jou toe. Wordt wel na het weekend hoor! Anders zit ik met een half hertje. Hihi...
      Stuur je je adres naar mij toe. margueritevdb@gmail.com
      Groetjes Marguerite

      Verwijderen
  3. Ik vind het ook heel leuk - borduur je het voor jezelf of geef je het werkstuk door aan de volgende borduurster?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ontzettend graag zou ik dit patroon hebben en maken, hoe mooi en toepasselijk zou het staan in ons Zweedse huis! Maar ik ben niet de eerste die reageert, dus...
    Maarrrrrr, ik zou al heel blij zijn met een kopie van het patroon. Wie weet...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, dat is niet de bedoeling je krijgt het originele patroon met alles erbij zoals het in de libelle (of Margriet) heeft gestaan.

      Verwijderen
  5. Wat leuk om het hier weer tegen te komen, het borduurtje, dat ik vorig jaar Kerst maakte en waar ik nog dagelijks van geniet. Ik was degene, die na het winnen ervan begon met de doorgeefactie... Veel plezier er nog mee!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ja, leuk dit weer te zien, als Jeanneke het klaar heeft krijgen wij vast weer een kans. leuk idee om het steeds door te sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deine Stickerei sieht wunderschön aus.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig werkje, leuk om het patroon weer door te geven, maar ja, ik ben al veel te laat zie ik. Wie weet komen we het later nog weer tegen als het weer wordt doorgegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeeetje, jij bent snel, vergeleken met de foto van afgelopen week! 't Is bijna klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk patroontje, en jouw borduurwerk ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ga je snel en wat is het een lief patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuk patroon ben je aan het maken. Helaas ben ik al veeeeeeeeeeel te laat maar wie weet kan ik bij Jeanneke nog een gok wagen.
    Fijne zondag, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen