donderdag 3 december 2015

Weinig stof...

Een paar dagen terug schreef een vriendin van mij op facebook dat ze samen met haar lieve buuf een traantje had gelaten. Deze week werd deze lieve vrouw al weer voor de zesde keer in zeven weken geopereerd. Over de zeventig is deze dame al. Krijgt weinig bezoek in het ziekenhuis en ook zo sneu bijna geen kaartjes.
Na deze mededeling zijn meteen heel veel van de vriendinnen van mijn lieve vriendin aan de slag gegaan.


Ook al kennen we geen van allen haar lieve buuf.
Ik heb dit kaartje voor haar gemaakt.
Hoop dat ze morgen een hele stapel post op haar bed krijgt.


Een andere lieve vriendin van mij is maandag 10 jaar getrouwd.
Hoop dat ze nog heel veel jaren samen gelukkig en gezond mogen blijven.




Verder nog drie kerstkaartjes gemaakt.
Mag weleens leren om de kaartjes goed recht op de foto te zetten.
Ga nu verder met mijn Fair Isle breiwerk.
Nog een paar pennen en ik heb deze week ook weer klaar...

5 opmerkingen:

  1. Wat lief dat jullie meteen kaartjes gaan sturen aan "buuf"...dat doet haar vast goed.
    Een mooie kaart heb je voor haar gemaakt. Ook je andere kaarten mogen er zijn...leuk zo'n serie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve actie. Mooie kaart ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die mevrouw zal zeker heel blij en verrast zijn! Je kaartjes zijn schattig, heel erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als al de vriendinnen zulke mooie kaarten maken, is die mevrouw gelijk helemaal beter. Zo lief en zo mooi, daar krijg je toch een heel goed gevoel van.
    Ook het kaartje voor het 10 jarige huwelijk ziet er beeldig uit. De kerstkaartjes zijn heel grappig, weer eens wat anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wát ben je toch ook een schat!! Je hebt een prachtige kaart gemaakt en sowieso heel lief dat je dat doet! Ik weet zeker dat mijn buuf er heel erg door verrast en geraakt zal zijn. Ik laat je haar reactie nog wel horen!!
    Thanks en voor jou vandaag......ik denk aan je! <3
    Liefs je schoolvriendinnetje van toen :-D

    BeantwoordenVerwijderen