dinsdag 21 juni 2016

Groeizaam weer...

De laatste cirkel van de Camelot, uit Quiltmania nummer 113, is ook gemaakt.


Cirkel nummer 12.


Vorige week zaterdag naar Nunspeet, Stitchers Inn.
Flink ingeslagen, maar hier kwam ik eigenlijk niet voor.


Er moest achtergrond stof uitgezocht worden voor de Camelot.
Dat was niet zo eenvoudig als ik dacht.
Geloof dat bijna de helft van de winkel onder mijn cirkels heeft gelegen.
Uiteindelijk is het deze geworden: Solids by Blackbird Designs for Moda.


Onze nieuwe aanwinst heeft het prima naar het zin.
Voelt zich zo te zien al helemaal thuis.

Heb de laatste dagen ook nog wat foto's in de tuin gemaakt.
Na de regen van gisteren ziet de boel er nu heel anders uit.




Blijven heel bijzonder om naar te kijken deze hommels.
Al moest ik wel griezelen toen we deze laatste foto van de hommel gingen inzoomen.
Er zit een teek op zijn rug. Brrrr....


Gauw een foto om de teek te vergeten.


Hoop dat ik de komende dagen weer in de schaduw van de perenboom mijn steekjes kan zetten.
Maar voorlopig hoest ik de longen uit mijn lijf.
Het hele weekend waren er zeilwedstrijden en waarschijnlijk had ik me toch niet warm genoeg aangekleed...





Maar beter dat ik aan het hoesten en proesten ben en niet ons zeilmeisje.
Zij heeft de komende twee weken toetsen...

(de zeilfoto's heb ik van de site van Watersport Vereniging Makkum gehaald).

9 opmerkingen:

  1. Heerlijk hè dat het weer droog is, kunnen we weer lekker buiten genieten. Wat heb je prachtige lapjes gekocht in Nunspeet. Ach wat ligt het konijntje daar lekker. Beterschap, hoop dat je snel uitgeproest bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat zeggen jullie nu wel maar hier regent het al weer de hele dag. Gek word ik er van echt waar.
    Prachtig je cirkels van de Camelot en deze achtergrond is het helemaal. Heb je je stoelen al ontvangen?
    Heerlijk he nieuwe stoelen. Herman zet ze hier nu in elkaar
    Doeg
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt jouw Camelot ook beeldig! Leuk winkel de Stitchers Inn hé? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit blogje heb je toch niet vandaag geschreven? Zon, waar was er zon?
    Hier de hele dag bewolkt en regen... :-(
    Wat een heerlijk konijnenkind hebben jullie. Waar zijn de cavia's?
    Moeilijk om achtergrondstof te kiezen, maar gelukkig ben je geslaagd en die andere stofjes zijn ook superdesuper mooi.
    Wat kunstig dat jij die ronde vormen toch zo mooi kan maken.
    Ben momenteel ook met de blokje bezig met ronde vormen, al VIER!!! keer uitgehaald!!! :-( :-( :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige camelot!! Mooie foto's heb je op.je blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig je camelot.... Ik vind ze heel mooi. En leuk dat je bij carmen langs bent gegaan genoeg keuze:):). Mooie fotos van je tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jazeker, echt groeizaam: alles groeit en bloeit met die regen en de warmte, die er bij komt. Je Camelot wordt prachtig, die achtergrond is er schitterend bij (past ook mooi in de kamer, zo te zien). Is de hoest al wat bekomen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat het gelukt is met de achtergrondstof. Leuk dat je al zo ver bent met de Camelot. Prachtige blokken heb je gemaakt. Heerlijke tuin heb je. Succes voor je dochter en beterschap voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat kun jij weer toveren met mooie stofjes...en beterschap toegewenst! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen