donderdag 14 juli 2016

Ga gewoon lekker verder...

Werd wel weer een keertje tijd dat ik wat van me liet horen.
Niet dat ik stil zit, hoor!
Ben druk met mijn mandjes.
Heb alles wat aan elkaar hoort aan elkaar gezet.
Het was iedere keer zo'n gedoe om te kijken welke lapjes ik nu voor een nieuw blokje zou gebruiken.


Kan nu ook zien hoe breed en hoe lang de quilt in het echt gaat worden.


Ons konijn vind het ook heel erg leuk dat ik mijn blokjes op een laken heb gespeld.
Hij zit graag op het laken of achter het laken.


De randjes zijn bij gewerkt.


Kon het niet laten om nieuwe lapjes en een patroon te bestellen.


De nieuwe quilt mania is binnen.
Kan ik heerlijk met de Camelot verder.
En foei, foei, foei...
Kon het niet laten om met iets nieuws te beginnen.
Heb wel een middagje zitten tekenen en rekenen.
En nu hopen dat het gaat worden wat ik in mijn hoofd hebt.
Deze quilt wordt voor oudste dochter.
Tip van mijn vriendin Brigitta; maak hem voor haar 21ste verjaardag.
Heb ik nog iets meer dan één jaar...

5 opmerkingen:

  1. Kan het niet zo goed zien, wordt dat de Barn dance van het patroon dat ik daar zie liggen, of is het toch een andere?
    Iets meer dan een jaar is best flink doorwerken hoor, want de tijd gaat snel tegenwoordig. :-)
    Lief toch dat konijntje. Heb wel eens gezien dat er konijnen toiletten bestaan, daar gaan ze ook echt op en dan kunnen ze lekker los in de kamer. Jij kunt weer fijn verder met de Camelot en ook weer genieten van de Quiltmania.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat is dit allemaal weer fantastisch mooi gemaakt, ben heel nieuwsgierig naat het eind resultaat.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk weer een blogje van jou te lezen.
    Gezellig
    Heerlijk om weer aan iets nieuws te beginnen
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt als lekker bezig. Wat een leuke quilt is de mandjesquilt. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij weet duidelijk wat te doen!
    Geniet ervan en van het mooie weer.

    BeantwoordenVerwijderen