maandag 6 februari 2017

En dan ineens...

En dan ineens is februari alweer een week oud.
Hoest ik nog steeds de longen uit mijn lijf.
Zet steekjes aan de quilt van oudste dochter.


Heb in totaal 130 blokjes van de 160 af.
Nog maar dertig te gaan.
Daarna komen de kleine vierkantjes.
Heb wel door dat daar heel veel tijd in gaat zitten.


Ben best een beetje trots op de achterkant.
Zoveel ervaring heb ik nog niet in het doorpitten.


Ben ook met de Camelot verder gegaan.
Twee zijden hebben de rand met driehoekjes.


Nu nog de andere twee zijden. 
Voor mijn gevoel had ik de afgelopen tijd niet veel gedaan.
Maar als je het op papier zet is het toch aardig wat.
Hoop dat de vervelende hoest eindelijk eens over gaat.
Zaterdag ga ik met mijn moeder naar Zwolle en dan moet ik wel fit zijn...

15 opmerkingen:

  1. Jakkes, ja, er waart nog steeds een virus rond, lees ik in de krant, en dat hoesten, brrr, je bent wel met leuke dingen bezig, of nou ja, leuk, het wordt leuk, toch? Ik ga er ook weer eens één doorquilten, veel plezier in Zwolle!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag quiltzusje... het doorpitten gaat supersnel vind ik. En zo mooi ook. Ik hoop inderdaad dat dat hoesten van jou snel over gaat. Wat zit je hier al lang mee he.
    Voor zaterdag alvast heel veel plezier op de handwerkbeurs. Wij gaan zondag. Zo'n zin in!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap, het is een hardnekkig virusje. Je quilts zijn prachtig en zo inspirerend! En heel veel olezier in Zwolle!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Balen zeg dat het hoesten niet overgaat.
    Misschien dan toch maar even langs de huisarts?
    Zou leuk zijn als je naar de beurs kan zaterdag.
    Je schiet heerlijk op met je quilt. Het gaat je zeker heel goed af!
    Veel plezier zaterdag.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap, ik hoop dat je je zaterdag beter voelt voor jullie bezoek aan de beurs.
    Je quilts zien er in ieder geval al heel mooi uit.
    Groetjes Marja
    🌹🌹🌹

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je quilts zien er prachtig uit!!
    beterschap meis,..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat ben je toch een handige kraai, dat je dit allemaal kunt, ik ben er niet geduldig genoeg voor, mooi hoor, en lekker warm zo'n quilt is het mooiste kado wat je je kind geven kunt, of wie dan ook, ik las net dit gedichtje bij Manon

    het geheim van mooie dingen
    zit 'm niet in naald of draad
    noch in knoopjes, noch in de maat
    niet in het hout, kasjmier of katoen,
    maar in de mensen die het maken
    en er stiekem hart en ziel in doen

    https://haakpen.blogspot.nl/2017/02/green-colour-of-year-2017.html

    ga daar maar eens kijken ik denk dat jullie elkaar wel vinden :-)

    Dag Marguerite, beterschap en tot blogs.... ik zou t leuk vinden als je eens kwam koekeloeren bij me:-)hoeft niet als het je niet aanspreekt hé :-) dan niet :-) volgende week weer je schaatsen invetten... want het gaat vriezen, doeiiiiiiii

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie quilts worden dit joh, en zo doe je dus al weer meer dan je dacht, fijn toch! groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prima quiltwerk! Beterschap, ik hoop dat je zaterdag lekker fit zult zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beterschap! Snel opknappen hoor, dan kun je zaterdag naar de beurs. Je quilts worden prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hoop dat je je weer wat beter voelt en morgen richting Zwolle kan! Prachtig die quilts!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend vervelend dat je nog steeds zo hoest..wil je beterschap wensen meis..Ik hoop dat je afgelopen zaterdag fit genoeg was voor zaterdag op de beurs...en dat het super gezellig was..
    Jouw prachtige quilts zijn geweldig..en juist die achterkant is zo mooi gedaan...het zijn kunstwerkjes,stuk voor stuk..

    Lieve groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een werk he maar het wordt prachtig...

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen